Monitoring 2009

Monitoring médií

1 | 2 | 3

  • EXPORTÉŘI ANI V KRIZI NEZTRATILI SEBEVĚDOMÍ

    17. 12. 2009

    Společnost DHL Express v listopadu vyhlásila výsledky osmnáctého Exportního výzkumu DHL CzechTrade, který letos již podesáté uspořádala ve spolupráci s agenturou GfK Czech a pod záštitou vládní agentury CzechTrade.

  • Ocenění nejlepších exportérů

    17. 12. 2009

    V prostorách Kláštera minoritů sv. Jakuba v Praze se 18. listopadu 2009 uskutečnilo Slavnostní vyhlášení vítězů 12. ročníku soutěže Exportní cena DHL HSBC. Novým generálním partnerem akce se stala HSBC Bank plc. O prvenství se stejně jako v roce 2008 ucházelo téměř 100 českých exportních firem...

  • Exportní ceny

    15. 12. 2009

    ...Nejúspěšnější klient CzechTrade: společnost SVCS Process Innovation. Zvláštní ocenění CzechTrade za aplikaci průmyslového designu: společnost ELTON hodinářská, která se zabývá výrobou, prodejem, servisem a renovací náramkových hodinek a nástěnných hodin...

  • Naděje exportu

    15. 12. 2009

    ...Vyplývá to ze zveřejněného výzkumu společnosti DHL a agentury CzechTrade. Největší exportní příležitost představuje podle tuzemských exportérů Německo a Rusko. „Počet exportérů vyvážejících do Ruska a zemí bývalého Sovětského svazu se sice meziročně snížil o 11 %, ale velká...

  • Jak dolehla krize na české exportéry?

    11. 12. 2009

    Již po osmnácté se letos uskutečnil Exportní výzkum DHL CzechTrade, který dlouhodobě mapuje názory českých vývozců. Společnost GfK Czech, která je partnerem výzkumu, se telefonicky dotazovala ředitelů a členů top managementu zodpovědných za export v 500 českých firmách. ...

  • společnost

    7. 12. 2009

    Letos proběhl 12. ročník soutěže Exportní cena DHL HSBC. Novým generálním partnerem soutěže se stala HSBC Bank a stejně jako loni se o prvenství ucházelo téměř sto českých firem.

  • Exportéři: Žádná selanka v příštím roce

    7. 12. 2009

    Takové jsou některé nosné závěry osmnácté vlny Exportního výzkumu DHL CzechTrade, který již desátým rokem pořádá společnost DHL Express ve spolupráci s výzkumnou agenturou GfK Czech pod záštitou vládní agentury CzechTrade.

  • Bez exportního sebevědomí

    7. 12. 2009

    totiž nemůže být exportního úspěchu.

  • Stovka společností soutěžila o Exportní cenu DHL HSBC

    7. 12. 2009

    V letošním roce proběhl již 12. ročník soutěže Exportní cena DHL HSBC s novým generálním partnerem soutěže, kterým se stala HSBC Bank plc. Stejně jako loni se o prvenství ucházelo téměř 100 českých exportních firem.

  • Nejlepší exportéři oceněni

    4. 12. 2009

    Soutěž Exportní cena DHL HSBC přinesla pozitivní přísliby pro českou ekonomiku.

1 | 2 | 3