Partneři v roce 2012
Zakladatel
Nám. Sv. Čecha 3, čp. 516, 702 00 Ostrava – Přívoz
Tel.: zákaznická linka 840 103 000
www.dhl.cz
DHL – Logistická společnost pro celý svět
DHL je přední globální společností poskytující logistické služby, a tedy „Logistickou společností pro celý svět“. DHL svým zákazníkům poskytuje své zkušenosti a znalosti v oblasti mezinárodních expresní přepravě, letecké a námořní přepravě, železniční a pozemní přepravě a mezinárodních poštovních službách. Globální síť, kterou tvoří pobočky ve více než 220 zemích a územích a která zaměstnává po celém světě přibližně 275 000 zaměstnanců, nabízí zákazníkům služby vysoké kvality v kombinaci se znalostí místních poměrů, a plní tak jejich požadavky v rámci řízení subdodavatelského řetězce. DHL přijímá svou společenskou odpovědnost podporou projektů na ochranu klimatu, náprav po přírodních katastrofách a vzdělávání.
DHL je součástí Deutsche Post DHL. V roce 2010 vygenerovala Skupina tržby přes 51 miliard EUR.
Generální partner
Želetavská 1525/1, 140 92 Praha 4
Tel.: +420 221 112 111
www.unicreditbank.cz
UniCredit Bank Czech Republic a.s. zahájila svoji činnost na českém trhu 5. listopadu 2007. Vznikla integrací dvou dosud samostatně působících úspěšných bankovních domů HVB Bank a Živnostenské banky. UniCredit Bank Czech Republic a.s. je silnou a rychle se rozvíjející bankou, která nabízí širokou škálu kvalitních produktů pro firemní zákazníky i privátní klientelu. Je jednou z nejsilnějších bank na trhu v oblasti projektového, strukturovaného a syndikovaného financování Corporate Finance a exportního financování. Mimořádně silnou pozici si banka rovněž vybudovala v oblasti akvizičního financování a také se řadí na první příčku ve financování komerčních nemovitostí. Zákazníci UniCredit Bank mají, mimo jiné, možnost využívat nabídku služeb pro financování projektů ze strukturálních fondů EU nabízených prostřednictvím Evropského kompetenčního centra UniCredit Bank. UniCredit Bank je součástí skupiny UniCredit, která působí ve 22 zemích Evropy.
Záštita
Ditrichova 21, 128 01 Praha 2
Tel.: +420 224 907 523, fax: +420 224 913 440
www.czechtrade.cz
Agentura CzechTrade je příspěvkovou organizací Ministerstva průmyslu a obchodu zřízenou na podporu exportu. Jejím cílem je posílení konkurenceschopnosti českých firem, a to v dlouhodobém horizontu. Prostřednictvím svých profesionálních informačních, asistenčních a poradenských služeb pomáhá českým exportérům při jejich strategickém rozhodování o působení na světových trzích. CzechTrade disponuje sítí 33 zahraničních kanceláří s působností ve 36 zemích světa. Její zahraniční zástupci poskytují aktuální a ověřené informace z teritorií, průběžně mapují obchodní příležitosti. K navázání vhodných obchodních i společenských kontaktů jim výrazně pomáhá i „značka“ vládní agentury. V regionech ČR jsou služby agentury dostupné všem českým exportérům prostřednictvím sítě regionálních exportních míst. CzechTrade se stal třetí národní proexportní organizací v Evropě, která získala certifikát systému managementu kvality ISO 9001:2000.
Odborný garant
I.P. Pavlova 5, 120 00 Praha 2
Tel.: +420 246 085 411
www.coface.cz
Skupina Coface, světový leader v pojištění pohledávek, nabízí společnostem po celém světě globální řešení pro řízení rizik pohledávek. V roce 2011 skupina zaznamenala konsolidovaný obrat 1,6 miliardy EUR. 4600 zaměstnanců v 66 zemích poskytuje lokální služby na mezinárodní úrovni. Každé čtvrtletí Coface publikuje své hodnocení rizik 157 zemí, které je založené na jedinečných znalostech platební morálky a odborných znalostech 250 underwriterů. Ve Francii Coface poskytuje veřejnoprávní exportní záruky z pověření francouzského státu. Coface je dceřinou společností Natixis, jejíž základní kapitál (Tier 1) činil 16,4 miliardy EUR na konci prosince 2011.
Coface Czech má ve svém portfoliu řadu produktů eliminujících rizika neplacení, která nabízí ve svých třech hlavních produktových liniích t.j. úvěrové pojištění, kreditní informace a vymáhání pohledávek. Přítomnost Coface v České republice je datována od roku 1991, kdy začala své aktivity produktová linie kreditních informací v Praze.
Coface Czech podporuje exportéry
Hlavní 3 obchodní linie Coface Czech: úvěrové pojištění (ochrana proti neplacení obchodních pohledávek), kreditní informace a služby inkasa tj. vymáhání pohledávek jsou zejména využívány exportéry. Ti si tak mohou prověřit obchodní partnery a chránit se před riziky neplacení. Mají přístup k unikátní databázi Coface obsahující záznamy o 50 milionech firem z celého světa. Databáze obsahuje informace o bonitě subjektů tzv. @rating skóre a o názorech na stanovení obchodních úvěrových rámců.
Partner
Na Příkopě 15, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 246 085 300
www.peterkapartners.cz
Přední česká nezávislá advokátní kancelář s více jak desetiletou tradicí na českém právním trhu.
Podobně jako mnoho českých společností rozvinula svoje aktivity v zahraničí a vybudovala síť vlastních poboček v klíčových zemích regionu střední a východní Evropy (Slovensko, Polsko, Rusko, Ukrajina, Rumunsko, Bulharsko).
Přímá přítomnost a znalost právního a podnikatelského prostředí v těchto zemích a také vlastní autentické podnikatelské know-how jí umožňuje nabídnout právní služby s vysokou přidanou hodnotou zejména klientům z řad českých společností expandujících do zahraničí, exportérům a domácím i nadnárodním společnostem operujícím ve více zemích regionu.
Kancelář svým klientům, významným českým i nadnárodním společnostem, nabízí komplexní řešení, a to včetně daňové optimalizace, jak pro Českou republiku, tak země střední a východní Evropy. Prostřednictvím partnerských kanceláří zajistí právní služby téměř ve všech zemích světa.
Partner
K Hrušovu 4, 102 23 Praha
Tel.: +420 271 081 312
www.ospap.cz
Společnost Ospap, ačkoliv je sama zaměřena pouze na prodej v České republice, považuje exportní firmy za své důležité zákazníky zejména pro svou divizi Packaging, která dodává široký sortiment plastových i papírových obalů včetně těch na zakázku vyráběných. Podporu exportní ceny vidíme jako efektivní způsob, jak můžeme ocenit úspěšné vývozce a navázat s nimi partnerské vztahy. Neméně důležitým cílem Ospapu je budování povědomí o naší značce a šíři poskytovaných služeb, protože z historických důvodů je naše společnost vnímána primárně jako dodavatel materiálů pro polygrafii, což neodpovídá současnému stavu. Kromě obalových materiálů je Ospap také dodavatel digitálních tiskových strojů a předním obchodníkem s materiály a technologiemi pro výrobu reklamy.
Partner
Novodvorská 994, 142 21 Praha 4
Tel.: +420 296 331 215, fax: +420 296 331 241
http://www.greco.eu/
Skupina GrECo JLT Czech Republic je nezávislý pojišťovací broker a poradce pro velké a střední průmyslové a obchodní společnosti, asociace, municipality a další podnikatelské subjekty. Řadí se mezi přední makléře na trhu a tvoří jádro makléřské sítě JLT International Network společně s dalšími významnými světovými brokery. GrECo poskytuje svým klientům vysoce profesionální a komplexní služby, vytváří individuální řešení pro oblast pojištění a risk managementu, zabezpečuje pojistnou ochranu nejen společnostem ale i jejich zaměstnancům, chrání klienty před všemi druhy pojistitelných rizik, má prvotřídní zkušenosti v oblastech stavebnictví, strojírenství, letectví, výstavba investičních celků, doprava&logistika, námořní přeprava, energetika a obnovitelné zdroje, telekomunikace a mnoho dalších.
Součástí skupiny GrECo JLT Czech Republic je největší srovnávací portál a prodejce v oblasti retailového pojištění přes internet, společnost Top-Pojištění.cz s.r.o.
Partner
Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 277 000 101, fax: +420 220 221 274
www.zatisigroup.cz
Zátiší Group se během 20 let od svého vzniku zařadila na vrchol české restaurační a cateringové scény. Naší misí je být jednou z nejznámějších a nejuznávanějších evropských společností zaměřených na poskytování služeb. Hlavními pilíři naší filosofie jsou Flexibilita (yes, we can…) - Transparentnost - Hodnota za Vaše peníze - WOW. V současné době provozujeme čtyři špičkové restaurace v historickém centru Prahy a cateringové služby nejen v České republice, ale také na evropském trhu.
V Zátiší byla jednou z prvních luxusních restaurací v Praze a jako jediná se již 13 let umisťuje mezi Top 10 v Maurerově průvodci Grand Restaurant. V restauraci Bellevue v samém srdci Prahy ocení milovníci gastronomie a vína koncept „Wine Club“ s lahůdkami od michelinského šéfkuchaře Gabriele Feliciani a Mlýnec v bezprostřední blízkosti Karlova mostu nabízí moderní českou kuchyni v podání Marka Purkarta. Je prvním českým šéfkuchařem, který získal třikrát ocenění Michelin Bib Gourmand (výborná hodnota za rozumnou cenu). Naši nejmladší restauraci Žofín Garden určenou pro vzácné chvíle s vašimi nejbližšími najdete na Slovanském ostrově.
Zátiší Catering zajišťuje eventy renomovaných společností stejně jako události mezinárodního významu jako je summit NATO, MMF a předsednictví EU. Poskytuje své služby nejen v České republice, ale i v dalších evropských zemích – Rakousku, Německu a Maďarsku. Nyní otevírá nové pobočky v Mnichově a Berlíně. Zátiší Group je generálním cateringovým partnerem Kongresového centra Praha a exkluzivním catererem v paláci Žofín na Slovanském ostrově.
Zátiší Group byla vyhlášena jako nejlepší provozovatel cateringových a restauračních služeb v České republice v letech 2005 až 2011 (Českých 100 Nejlepších). Za náš úspěch vděčíme našim klientům, jejich podporu považujeme za velké štěstí, o které se chceme dělit. Zavázali jsme se tedy, že každý rok věnujeme nejméně 20 % svých zisků na pomoc ostatním. Dlouhodobě spolupracujeme s UNICEF, Člověk v tísni a několika dalšími organizacemi třetího světa. Kdykoliv využijete služby Zátiší Group, můžete očekávat ten nejvyšší standard a konsistentí kvalitu služeb. Zároveň budete vědět, že jste také přispěli na pomoc znevýhodněným lidem na světě.
Partner
Na Pankráci 127, 140 00 Praha 4
Tel.: +420 225 540 200
www.newtonmedia.cz
Newton media jsou ryze česká společnost s historií od roku 1995, která vlastní nejbohatší archiv plných znění zpráv periodického tisku, internetových serverů a plných přepisů zpráv vybraných televizních a rozhlasových pořadů z českých zdrojů sahající až do roku 1993.
NEWTON Media, a.s. nabízí také vydavatelům možnosti využití produktů a služeb naší společnosti spolu s možnostmi vytvoření vlastních archivů a nabídkou nadstandardní digitalizace.
Naše produkty a služby VŽDY maximálně přizpůsobujeme požadavkům jednotlivých klientů. Zkušební provoz (po dobu 1 týdne) nabízíme ZCELA ZDARMA pro prověření vysoké úrovně služeb společnosti NEWTON Media, a.s. Klientům umožňujeme pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu díky sofistikovanému uživatelskému rozhraní a unikátní vyhledávací aplikaci.
Partner
I.P. Pavlova 5, 120 00 Praha 2
Tel.: +420 296 337 333
http://cz.kompass.com
Mezinárodní databáze firem Kompass obsahuje marketingové a produktové informace o 2,7 milionech firem ze 60 zemí. www.kompass.com je ideální platformou pro setkávání exportérů a importérů z celého světa. Exportéři v databázi aktivně hledají nové zákazníky a prezentují své produkty. Importéři používají systém Kompass jako nástroj pro rychlé a efektivní oslovení kvalitních dodavatelů výrobků a služeb. Společnost Kompass je součástí skupiny Coface.
Pořadatel
Malá Štupartská 6, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 220 570 708, fax: +420 220 310 926
www.helas.org
Agentura Helas je spoluzakladatelem prestižní soutěže OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK – OCP a zakladatelem několika vlastních projektů, jako je dámský klub COSMOPOLITAN EXECUTIVE HELAS LADIES CLUB a společenský klub HELAS NEW ENCOUNTERS CLUB. Je výhradním provozovatelem historických sálů v prostorách Kláštera minoritů sv. Jakuba v centru Prahy. Patnáct let je agentura specialistou v oboru „event management“, pořádá společenské, kulturní a sportovní akce.
Spolupráce
Těšnov 5, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 222 246 404, fax: +420 222 241 553
www.amsp.cz
Asociace malých a středních podniků a živnostníků České republiky (AMSP ČR) byla založena v r. 2001 a sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky a živnostníky i jejich organizace z celé republiky. Úspěšně prosazuje základní myšlenky z Programu rozvoje malých a středních podniků v ČR, který zpracovala již v roce 2003 a průběžně jej aktualizuje. Asociace spolupracuje s vládou, jednotlivými ministerstvy a v uplynulých letech iniciovala řadu zákonných opatření, která pomáhají formovat podnikatelské prostředí v naší zemi. Pracuje na třech základních pilířích: nezávislost, odbornost a praxe. Je připomínkovým místem k připravované legislativě, členem Podnikatelské rady a řady dalších poradních orgánů vlády a ministerstev vč. hodnotitelských komisí, je zastoupena rovněž na evropské úrovni, a to přímo v představenstvu největšího zástupce malých a středních podniků při Evropské komisi, v Evropské asociaci řemesel, malých a středních podniků (UEAPME) v Bruselu.
Pro své členy poskytuje především informační servis a poradenství zaměřené cíleně na segment malých a středních podniků a živnostníků z celé řady oblastí, dále účast na odborných akcích, seminářích, konferencích, setkáních podnikatelů v ČR i v zahraničí a celkové prosazování zájmů tohoto segmentu vůči vládě, parlamentu a dalším institucím. Členové mohou dále využívat exkluzivních nabídek a benefitů partnerů AMSP ČR. S cílem zviditelnění živnostníků i malých a středních firem poskytuje asociace záštitu, nominuje a je odborným hodnotitelem celostátních soutěží „Zlatá koruna“, soutěže „Štiky českého byznysu“, unikátního projektu „HSBC grant pro exportéry“, dále „Exportní ceny DHL“, soutěže „Ocenění českých podnikatelek“, „Festivalu česká inovace“ a „Design cabinetu“. Asociace je jako jediné podnikatelské uskupení v ČR zakládajícím členem Koalice pro transparentní veřejné zakázky. Asociace vyhlásila v r. 2010 vlastní Grantový program pro členy AMSP ČR s cílem podpořit finančně inovativní myšlenky a projekty firem a podnikatelů. Od roku 2009 realizuje unikátní cyklus průzkumů o názorech podnikatelů na problémové oblasti podnikání, které se staly podkladem klíčových jednání o zásadních změnách ve vybraných oblastech (např. podpora exportu, potírání korupce, platební morálka, politika zaměstnanosti a další). Asociace podporuje vedle tradičních oborů i tzv. trendové obory (bio-, nano- tkáňové inženýrství, kosmický průmysl apod.). Spolupracuje s dynamickými partnery a nabízím svým členům nejrůznější projekty jejich rozvoje a podpory konkurenceschopnosti jak prezenční, tak onlinovou formou.
K dnešnímu dni zastupuje AMSP ČR zájmy cca 254 000 podnikatelských subjektů. Členy asociace jsou firmy bez omezení velikosti z různých oborů z celé České republiky a živnostníci i jejich uskupení - samostatné asociace, sdružení, cechy, dále banky se státní účastí, finanční instituce, střední a vysoké školy apod.
Spolupráce
Václavské náměstí 795/40, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 221 490 311
http://tschechien.ahk.de/
Česko-německá obchodní a průmyslová komora (ČNOPK), která je součástí celosvětové sítě bilaterálních zahraničních hospodářských komor, aktivně podporuje hospodářskou spolupráci mezi Českou republikou a Německem. Díky úzkým hospodářským a společenským kontaktům, jakož i excelentním službám přispívá k vytváření hodnot svých členů a klientů v České republice i v Německu.
Spolupráce
Škroupova 18, 306 13 Plzeň,
Tel.: +420 377 195 111
www.plzensky-kraj.cz
Plzeňský kraj je jedním ze čtrnácti samosprávných krajských celků. Jejich vznik a činnost jsou od roku 2000 důležitým prvkem veřejné správy v České republice. Kraje jsou samosprávné celky, to znamená, že je nespravuje stát, ale zvolené zastupitelstvo daného kraje. To by mělo přinést občanům kraje větší kontrolu nad jeho činností a více možností ovlivňovat dění na území, na kterém žijí. Kraj pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů. Při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech.
Svou rozlohou je Plzeňský kraj třetím největším krajem v České republice, avšak počtem obyvatel se řadí na deváté místo. Na celkovém počtu obyvatel České republiky se podílí 5,4 %. Po Jihočeském kraji je druhým nejřidčeji zalidněným krajem v České republice.
Mediální partner
Vinohradská 12, 120 99 Praha 2
Tel.: +420 221 551 111, fax: +420 221 551 342
www.radiozurnal.cz
ČRo 1 – Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická stanice, příjemná k poslechu všem cílovým skupinám.
Radiožurnál se svém vysílání soustřeďuje na okamžité a rychlé zpravodajství, které se prolíná celým dnem a má přednost před jakýmkoliv naplánovaným programem. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí. Radiožurnál přináší zprávy z ekonomiky, politiky, kultury i sportu, ještě více aktuálních informací o dopravě a počasí i servisní pořady. Vysílá také autentická vyjádření, rozhovory a diskuse se zajímavými lidmi, komentáře prezentující nejširší škálu názorů a postojů i náboženské vysílání nebo vysílání pro národnostní menšiny. Dle výzkumů je ČRo 1 – Radiožurnál zvlášť vyhledáván vzdělanými posluchači, lidmi se zájmem o poznání a informace.
Mediální partner
Panská 7/890, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 296 827 112 fax: +420 224 234 916
www.profit.cz
Podnikatelský týdeník nový PROFIT oslovuje a informuje své čtenáře již přes dvacet let a patří mezi nejstabilnější odborné časopisy na českém mediálním trhu. PROFIT oslovuje jedinečnou skupinu majitelů středních firem, kteří přímo a samostatně rozhodují o strategii a podnikatelských záměrech svých firem. Pravidelnými čtenáři týdeníku PROFIT jsou obchodníci a podnikatelé, kteří neváhali a chopili se příležitosti úspěšně realizovat své podnikatelské plány a záměry.
Mediální partner
Přátelství 986, 104 00 Praha 10 - Uhříněves
Tel.: +420 272 015 111, fax: +420 272 015 238
www.vlp.cz
Je vydavatelství, jež v České republice vydává přes sto regionálních titulů, z toho 72 regionálních deníků, 27 týdeníků. Tyto deníky jsou nejvýznamnější regionální noviny u nás. Mají dominantní postavení ve svých regionech, charakteristická je vysoká čtenost. Regionální deníky jsou jediné noviny, kde je zároveň obsaženo zpravodajství ze světa, republiky, regionu, kraje i z nejbližšího okolí bydliště. Cíleně lze regionálně oslovit více než 10 % obyvatelstva až do úrovně jednotlivých okresů a to nejen ve velkých městech, ale i v nejmenších obcích. Průměrný denní náklad všech titulů VLP, cca 220 tisíc výtisků, si denně přečte na 877 tisíc čtenářů, což představuje zhruba čtvrtinu trhu s novinovými tituly. Vydavatelství patří koncernu Verlagsgruppe Passau, který v Německu vydává regionální noviny Passauer Neue Presse.
Mediální partner
Pobřežní 46, 186 00 Praha 8 - Karlín
Tel.: +420 224 800 977, fax: +420 222 317 297
www.cianews.cz
Česká informační agentura je soukromá tisková agentura, která se specializuje na zpravodajství z ekonomiky a trhů České republiky. Vlastní redakční tým ekonomických redaktorů vydává měsíčně více než dva tisíce zpráv. Prostřednictvím elektronických deníků, týdeníků a měsíčníků, které vycházejí v české, anglické a německé jazykové verzi, zprostředkujeme čtenářům podstatné informace a fakta. Poskytujeme aktuální marketingové zpravodajství přímo pro management firem a institucí. Našim klientům přinášíme nové příležitosti a šetříme jejich čas. Na www.cianews.cz naleznete také rozhovory, reportáže a kulturní zpravodajství.
Mediální partner
Radniční 231/4, 787 01 Šumperk
Tel.: +420 581110 907
www.svetprumyslu.cz, www.trade-investment.eu
Smart Connections s.r.o. je vydavatelství, které prostřednictvím svých magazínů Svět průmyslu a Trade & Investment nabízí komplexní pohled na dění ve všech odvětvích českého i světového průmyslu. Nezaměřuje se jen na pohled zvenčí, ale především na praxí prověřené postupy a to z těch nejpovolanějších zdrojů. O své zkušenosti se zde pravidelně dělí manažeři nejvýznamnějších českých firem a experti z různých odvětví. Svět průmyslu vás nezahltí zbytečnou teorií, ukáže vám skutečné problémy, ale i účinná řešení. Prostřednictvím Trade & Investment pak vaše úspěchy představíme i v zahraničí a rozšíříme vaše exportní možnosti.
Mediální partner
Praha City Center, Klimentská 46, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 222 191 111
www.google.cz
Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006. Od svého otevření uvedla na český trh více než 50 lokalizovaných pro české uživatele (včetně videoportálu YouTube.cz či prohlížeče Google Chrome), malým, středním i velkým firmám v České republice zase poskytuje internetovou reklamu, a to pomocí reklamního systému Google AdWords. Na českém trhu společnost Google Česká republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor atd.). Snaží se také podporovat zajímavé projekty z růných oborů.
Mediální partner
Tel.: +420 261 135 202, redakce ekonomiky
www.ct24.cz
ČT24 je první zpravodajská stanice v Česku. Během šesti let existence neustále posiluje svou pozici na trhu - denně oslovuje kolem milionu diváků. Prostřednictvím velké sítě zpravodajů přináší tento veřejnoprávní kanál kontinuálně informace o dění doma i v zahraničí. Velký prostor věnuje také ekonomické scéně. Pro vyvážejí firmy je určena hlavně rubrika Exportér, která je součástí hlavního ekonomického pořadu Ekonomika ČT24.
Mediální partner
Dittrichova 21, 128 01 Praha 2
Tel.: +420 224 907 573, Fax: +420 224 910 164
www.businessinfo.cz
BusinessInfo.cz je oficiálním portálem pro podnikání a export. Portál je provozován vládní agenturou CzechTrade a jeho gestorem je Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Hlavním cílem portálu je zjednodušit zejména malým a středním podnikatelům orientaci v informacích a službách poskytovaných státní správou. Podnikatelé zde naleznou garantované informace z oblasti legislativy, daní, zahraničního obchodu i podpory podnikání. Vedle standardních tematických rubrik jsou velmi oblíbenými částmi portálu také další služby a databáze - například „Formuláře“, „Katalog odkazů“, „Kalendář akcí“, „Podpory a dotace“ nebo „Zahraniční poptávky“.
Zkušenosti z ekonomicky vyspělých zemí ukazují, že sdružením, utříděním a prezentací informací pro podnikání na jednom dostupném a přehledném místě lze výrazně přispět k posílení informační konkurenceschopnosti hospodářských subjektů a jejich vývozních schopností. To, že je portál BusinessInfo.cz ve svém snažení úspěšný svědčí stále rostoucí návštěvnost portálu. Zatímco v prvním roce provozu, v roce 2002, dosahovala průměrná měsíční návštěvnost na Businessinfo.cz něco málo přes 6,5 tisíce, údaje za rok 2010 vykazují hodnotu bezmála 275 tisíc návštěv měsíčně.