Partneři v roce 2009

  • DHL – Logistický partner pro celý svět
  • HSBC Bank plc – pobočka Praha
  • CzechTrade
  • Coface
  • Austrian Airlines
  • Týdeník Profit
  • Česká informační agentura (ČIA)
  • Agentura Helas, s.r.o.

Zakladatel

DHL – Logistický partner pro celý svět

Společnost DHL je největším poskytovatelem služeb mezinárodní expresní přepravy a logistiky na světě. Je odborníkem nejen v oblasti expresní, letecké, námořní, silniční a železniční dopravy, ale také ve smluvní logistice a na poli mezinárodních poštovních služeb. Dále nabízí celosvětové pokrytí a detailní znalosti místních trhů. Sít společnosti DHL pokrývá více než 220 zemí a teritorií a zaměstnává 310 000 pracovníků připravených každý den poskytovat rychlé a spolehlivé služby, které překonají očekávání zákazníků. DHL přijímá svou společenskou odpovědnost podporou vzdělávání, pomocí při zmírňování následků živelných pohrom nebo aktivním přístupem k ochraně klimatu.

DHL je součástí skupiny Deutsche Post DHL. Tržby skupiny v roce 2008 dosáhly více než 54 miliard eur.

Generální partner

HSBC Bank plc – pobočka Praha

HSBC Bank plc otevřela svou českou pobočku v květnu 1997. Poskytuje širokou nabídku bankovních služeb v oblasti korporátního bankovnictví pro velké, malé a střední společnosti; treasury a zajišťování měnových i úrokových rizik, mezinárodního obchodu, řízení exportního/importního rizika a financování obchodních případů, faktoringu a privátního bankovnictví (HSBC Premier).

Skupina HSBC sídlící v Londýně je jednou z největších bankovních a finančních organizací na světě. Ve více než 9 500 pobočkách v 86 zemích a teritoriích světa poskytuje služby 128 milionům klientů a zaměstnává 330 000 pracovníků. Podle prestižního časopisu Forbes zaujala HSBC i v tomto roce přední místo mezi největšími společnostmi světa.

Pod záštitou

CzechTrade

Agentura CzechTrade byla založena jako příspěvková organizace na podporu obchodu rozhodnutím ministra průmyslu a obchodu 1. května 1997. CzechTrade je národní proexportní organizací České republiky (National Trade Promotion Organization – TPO).

Hlavním úkolem CzechTrade je napomáhat zvyšování exportní výkonnosti a konkurenceschopnosti českých firem na zahraničních trzích, a to bez ohledu na jejich vývozní zkušenosti. Kvalitu a profesionalitu široké nabídky služeb proto ocení jak firmy, které se dosud nezapojily do zahraničního obchodu, tak i ty, které jsou již ostřílenými exportními matadory. Ředitelé zahraničních kanceláří CzechTrade působí v 35 zemích světa.

V roce 2009 CzechTrade úspěšně prošel hodnocením výkonnosti systémů řízení podle standardu IQRS – International Quality Rating System, který kombinuje jak požadavky normy ISO 9001:2000, tak specifické standardy pro vyspělé systémy řízení.

Odborný garant

Coface

Posláním společnosti Coface je podporovat obchodní vztahy tím, že svým 130 000 klientům nabízí čtyři produktové linie, které jim umožňují plně nebo částečně outsourcovat řízení rizik z pohledávek a financovat a chránit jejich pohledávky: pojištění pohledávek, rating a skóring bonity podniků, správu a inkaso pohledávek a faktoring. Coface má přímé zastoupení ve 100 zemích a 7 000 zaměstnanců. kapitál na konci června 2008 činil 12,9 miliardy eur. Coface Austria & Coface Central Europe sídlí ve Vídni a zastřešuje region střední a východní Evropy. Je největší rakouskou pojišťovnou pohledávek a pobočky pojišťovny má v osmi zemích regionu. Je největším poskytovatelem skóringu bonity podniků v regionu, a pro tuto činnost má pobočky ve 14 zemích. Celkem má Coface ve střední a východní Evropě 700 zaměstnanců. Coface Czech  působí v České republice od roku 1991 a je na českém trhu největším poskytovatelem kreditních informací pro hodnocení bonity obchodních partnerů. Jako člen Asociace inkasních agentur patří také mezi přední poskytovatele služeb spojených s inkasem pohledávek. Další produktovou linií je nově factoring. Jako součást globální pojišťovny Coface poskytuje klientům v ČR komplexní služby pojištění pohledávek, včetně pohledávek exportních a krytí politických rizik.

Partner/Partner

Austrian Airlines

Austrian Airlines oslavily v loňském roce 50. výročí svého vzniku. Do České republiky, na lince Praha – Vídeň,  začaly létat v květnu 1961.

V  rámci své strategie zaměřené na Východ, zaujímají Austrian Airlines svými 45 destinacemi ve střední a východní Evropě vedoucí postavení v této oblasti. Nabízejí velice dobrý produkt do Asie a jsou rovněž silně zastoupeny na Blízkém východě, kde stále rozšiřují svou leteckou síť. Ta v současnosti zahrnuje 15 destinací. Nejnovější z nich je od května letošního roku hlavní město Jordánska, Ammán. Lety jsou provozovány Airbusem A320, kde si  cestující v Business třídě užívají vynikající Austrian Premium Service. Tato služba  zajišťuje dokonalý komfort cestování, spojující rakouskou pohostinnost s orientálním vkusem. 

Austrian Premium Service mohou cestující využít kromě Ammánu na linkách do těchto destinací: Dubaj, Damašek, Astana, Teherán, Káhira, Erbil, Rijád a Jeddah.

Přínosem pro cestování s Austrian Airlines je jejich domovské letiště Vídeň, které má nejkratší  přestupní  časy v Evropě. Austrian Airlines svým transferujícím cestujícím tak zajišťují velice rychlé a pohodlné přestupy na své návazné linky do 120 destinací na celém světě.

Od roku 2000 jsou Austrian Airlines členem Star Alliance – největší letecké aliance na světě. 

Pro časté cestující nabízejí Austrian Airlines následující bonusové programy:

  • firemní bonusový program Star Alliance Company Plus (SACP), umožňující firmám ušetřit jejich cestovní náklady. Odměny za nasbírané body jsou: volné letenky, upgrade z ekonomické do  business třídy nebo hotovost na firemní účet.
  • bonusový program Miles & More pro individuální cesty.

Je možné současné členství v obou programech. 

Austrian Airlines se v posledních letech vždy umístily na předních místech v soutěži „World Airlines Awards“, pokud se týká cateringu a služeb na palubách letadel.  Zachování dosavadní vysoké úrovně služeb  je pro Austrian Airlines stále prvořadým cílem. 

Mediální partner

PROFIT

Podnikatelský týdeník Profit pro majitele firem, oslovuje a informuje své čtenáře již dvacátým rokem a patří mezi nejstabilnější a nejstálejší odborné publikace na českém mediálním trhu.  Podnikatelský týdeník PROFIT oslovuje jedinečnou skupinu majitelů středních firem, kteří přímo a samostatně rozhodují o strategii a podnikatelských záměrech svých firem. Pravidelnými čtenáři Podnikatelského týdeníku PROFIT jsou obchodníci a podnikatelé, kteří neváhali a chopili se příležitosti úspěšně realizovat své podnikatelské plány a záměry.

Mediální partner

Česká informační agentura (ČIA)

Česká informační agentura (ČIA) je soukromá tisková agentura, která se koncentruje na zpravodajství z české ekonomiky, na trhu působí už více než deset let. Vlastní redakční tým ekonomických redaktorů denně publikuje zprávy, které  jsou zařazovány do finálních produktů – manažerských zpravodajských přehledů. Vedle vlastního zpravodajství jsou

v těchto  přehledech uvedeny i  podstatné informace zveřejněné v relevantních médiích.  Redakční tým doplňuje síť profesionálních překladatelů. ČIA poskytuje pouze nové a faktické informace ve třech jazykových verzích – české, anglické a německé.

Organizátor

Agentura Helas, s.r.o.

Agentura Helas je od roku 1997 specialista v oboru „event management“, pořadatel společenských, kulturních, sportovních akcí. Výhradní provozovatel prostor v Klášteře minoritů sv. Jakuba a sklepení v Domě pana Kolovrata.

Vedle práce na zakázku /„akce na klíč“/ profilujeme naše myšlenky a cíle také v rámci vlastních projektů, kterými jsou především klubová setkání„Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club“ - „Helas New Encounters Club“ - prestižní soutěž "Ocenění Českých podnikatelek – OCP a  „Helas Golf Academy“.


Motto Agentury Helas:

Individuální přístup a empatie ve vztahu s klientem, řešení Vašich potřeb v rámci krátkodobých, jednorázových, či dlouhodobých aktivit, a nezbytná diskrétnost jsou samozřejmou součástí naší práce.

Vize Agentury Helas:

Nejen slova jako podpora, vzájemnost, ohleduplnost a pomoc, ale zejména činy by měly být základní součástí našeho života. Tato idea, stejně jako „setkávání se s tradicemi“ patří mezi základní myšlenky našich klubů. Informovat veřejnost o významných ekonomických, kulturních, charitativních činnostech, ale i „nenápadné vzdělávání“ a informovanost „všemi směry“, patří k našim cílům. Obchod, propojování obchodních partnerů, ekonomická efektivita – jsou součástí našich aktivit. Výše uvedené shrnujeme
pod „vlastní“ pojem:

„ FRIENDLY BUSINESS - NÁŠ SPOLEČNÝ ÚSPĚCH“.